Bel ons!    085 - 30 314 60

EMVI
PRESTATIE
METING

haalt het beste in aannemers naar boven!

2014-11-20

Klanttevredenheid = voldoen aan verwachtingen

Hoe langer en intensiever ik met prestatiemeten bezig ben hoe beter ik begrijp dat voor klanttevredenheid eigenlijk maar één ding telt: het voldoen aan de verwachtingen van de opdrachtgever.

Het vervelende is alleen dat verwachtingen vaak niet uitgesproken worden en ook nog eens veranderen tijdens het project. Hoe objectief een prestatiemeting zelf ook is, in de beoordelaar zelf zit subjectiviteit. Oneerlijk? Accepteer maar dat het zo is en maak er handig gebruik van.

Klik hier hoe je verwachtingen helder krijgt.

Leen Valk

Adviseur en trainer, EMVI-prestatiemeting

info@emviprestatiemeting.nl

06-40195832

Meer blogs over EMVI

  • Nieuw! Prestatie-databank voor aannemers

    2018-05-31

    Met de online prestatie-databank kunnen bedrijven hun eigen prestaties meten en analyseren om beter te scoren bij EMVI en BVP aanbestedingen.

  • Samenwerking CROW en EMVI-prestatiemeting

    2017-11-02

    Steeds meer aannemers vragen proactief om door de opdrachtgever te worden beoordeeld. Met als doel om deze feedback te gebruiken ter verbetering van de eigen organisatie.

  • Audit software Bewuste Bouwers

    2016-06-23

    De audit software voor Bewuste Bouwers is opgeleverd. Met onze software ondersteunen we het complete proces van het beoordelen van bouwplaatsen en het verwerken van klachten over Bouwplaatsen. Lees verder...

  • De 3 voordelen van groslijsten ten opzichte van raamovereenkomsten

    2016-05-17

    De 3 voordelen van groslijsten ten opzichte van raamovereenkomsten lees je hier.